جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
علی فرجی

حوزه/ رئیس کل دادگستری زنجان گفت: براساس گزارش مدیر کل ثبت اسناد استان مبنی بر اینکه حدنگاری اراضی منابع طبیعی استان ۱۰۰ درصد انجام شده که از این حیث وضعیت مطلوبی داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی، رئیس کل دادگستری استان زنجان برحق در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان گفت: فلسفه تشکیل این شورا جهت حفاظت از حفظ حقوق بیت‌المال در ابعاد مختلف و اتخاذ تدابیر اصولی برای پیگیری امورات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با تقدیر از تلاش‌های اداره کل ثبت اسناد استان در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در امور ثبتی گفت: براساس گزارش مدیر کل ثبت اسناد استان مبنی بر اینکه حدنگاری اراضی منابع طبیعی به‌طور ۱۰۰ درصد انجام شده که از این حیث وضعیت استان مطلوب است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با عمل به قانون در ابعاد مختلف به‌ویژه در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز از بروز مشکلات و خسارات بعدی جلوگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به امر پیشگیری در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه امری ضروری است، افزود: همه مدیران در دستگاه‌های اجرایی با انجام وظایف صحیح در تحقق این مقوله تلاش کنند.

در ابتدای جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از اقدامات و فرایند اجرای مصوبات جلسه گذشته شورا و همچنین از برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات موثر مطالبی بیان کردند.

پرسنل فراجا برای ایجاد امنیت در جامعه خالصانه تلاش می‌کنند

به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، اعضای شورای قضایی با فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی فرجی برحق در این دیدار با تبریک هفته فراجا و تقدیر از تلاش‌های شبانه روز پرسنل خدوم گفت: اخلاص در انجام کارها رمز موفقیت همه بشریت برای جلب رضایت خداوند متعال است و پرسنل فراجا برای ایجاد امنیت در جامعه خالصانه تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله نامیدند، گفت: تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مخلص فراجا در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه به معنای واقعی کلمه مشمول فرمایش معظم له است.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه با عمل به قانون و همدلی که وجود دارد شاهد کاهش وقوع جرایم در استان زنجان هستیم افزود: با همه اقدامات انجام شده نباید به این وضعیت اکتفا و قانع شد، بلکه باید برای ایجاد امنیت روانی در جامعه که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است اهتمام مضاعف انجام شود.

در این دیدار دادستان مرکز استان، معاونین رئیس کل و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضائیه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha